Näst sista måndagen ;)

Höll på att försova mig imorse,
tur att Kim oxå skulle upp så han kunde väcka mig :)

Helgen var trevlig.
Red ut i fredags, Prudy pigg och glad :) men det var mkt insekter :(
Blev upphämtad av Kim och Huge och fortsatte till Mcdonalds, mums
Sussade sött sen

I lördags klev jag upp tidigt, före åtta!
Skjutsade Kim hem till mamma och pappa sen fick han ta bilen till jobbet. Låg i hammocken tills det var dags för frukost. Efter att ha bakat bullar lagade jag punkteringen på min cykel, fixade lite annat med cykeln oxå.
Firade morfars 94-årsdag hemma hos oss sen. Både blåste och regnade men vi vägrade gå in och under markisen regnade det ju inte ;)
Tog en cykeltur sen och det visade sig att punkteringen inte var lagad....
Åt middag och läste bok sen blev det tidig läggning för mig, var Trött!

I söndags tillbringade jag förmiddagen i hammocken, skönt.
Gick en promenad efter lunchen, blåste nästan bort ;)
Fikade Ballerina med kladdkaka-smak sen, de var inte särskilt goda.
Hoppade studsmatta och var med och försökte sätta upp en hängmatta, går inte särskilt bra utan hela rep :P
Kim kom och hämtade mig så vi åkte hem med den hela cykeln. Åt sill och färskpotatis till middag och kollade på Sommar med Ernst och Hornblower.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback