Min Jul

Påbörjade julfirandet redan i torsdags kväll.
Då fick jag "allt en klubbverkare kan behöva" :)

På julafton släppte jag ut hästarna och mockade åt Liten och Prudy. Fick lift till Örsundsbro där jag hoppade på bussen till Enköping. Blev upphämtad av pappa och åkte vidare till julfirandet. Åt en massa mat, kollade på Kalle Anka och fick julklappar. Bland favoriterna hamnar tredje Twilightfilmen och skidpjäxor :)

På juldagen invigde jag mina pjäxor på Jakobs gamla skidor. Kände mig lite ringrostig men det var kul! Åkte iväg till Barkarby för mer julfirande. Det var mysigt, blev väldigt julig mat: västkustsallad ;)

På annandagen var vi ute och åkte skidor i 1½ timme. Gjorde en fin slinga i skogen med backar. Fikade på eftermiddagen och på kvällen kollade jag på någon mumiefilm där mumien var en gammal kinesisk general. Den var rätt kul.

I måndags åkte vi samma skidslinga, ramlade på ett annat ställe i backen, lite längre ned :P Var sugen på att se Kung Caspian på bio men var för trött. Blev Marie Antoinette hemma istället. Det var en häftig film.

Igår ramlade jag inte i backen, yey. Efter lunchen packade jag in julklappar och lite andra grejer i bilen och åkte iväg till Prudy. Tog in hästarna och sen red jag i ridhuset. Åkte vidare till Flogsta där jag lastade av alla grejer. blev bjuden på god middag av Kim, tack :) Öppnade en julklapp till innehållande en kakbok, me like :)
Begav mig tillbaka till Sycklinge där jag sov inatt.

Idag jobbar jag. Har varit ganska lungt så jag har hunnit med en del växtfysiologi, börjar bli dags att ta tag i det nu...


Drömde om skolan inatt...en kille som sa att det inte var någon mening att läsa det jag läser om man inte är superintresserad och har  typ 4 miljoner på banken för att du ändå inte kommer få något jobb...

Undrar om jag undermedvetet oroar mig för min framtid?


Kommentarer
Postat av: mandy

jag drömde att en kille i min klass hade rakat könshåret i samma form som planlösningen i hans lägenhet... vad kan det betyda?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback