En månad

Nu inatt kommer jag ha varit singel i 1 månad.
Efter nästan 3½ års förhållande känns det väldigt.... tomt och ensamt.
Trots att vi fortfarande är vänner....

I början var det nog så att jag inte riktigt förstod vad beslutet innebar,
första veckan var jag ledsen två gånger och sen var det som att allt var bra.

Första stora grejen som singel hände för 1½ vecka sedan och jag tycker att jag hanterade det bra.
Sen blev jag ARG och efter det var jag jättejätteledsen.

Jobb i 13 timmar och ett mysigt julbord på ÖG fick mig att bli gladare
fast jag har ändå varit ledsen varje dag fram till igår.

Nu börjar jag ändå känna mig lite gladare, hjälper mycket att det snart är jul :)
Sen har jag ju väldigt härliga vänner som ställer upp och lyssnar, Tack!

Kommentarer
Postat av: mandy

kääääärlek till dig! <3

Postat av: Alexandra

Kram <3

2010-12-23 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback