MUCK!

I fredags muckade jag så nu håller jag som bäst på med den civila återanpassningen.

När jag kom hem i fredags cyklade jag bort till Prudy och proppade henne full med äpplen. Hemma igen lagade jag tacolåda och plommonpaj med moraliskt stöd av mamma. Blev uppskattat av mina gäster, när de väl hittade fram dvs...

På lördagen var jag ute och red i solen. Sen lagade jag en pastasallad som jag tog med mig till Marias kräftskiva. Kändes som en väldigt bra idè när jag såg de andra äta kräftor....Hade en trevlig kväll trots att jag var en partypooper och inte följde med ut

Igår red jag, inte lika fint väder men mysigt ändå. Åkte hem till Kim och hade myskväll.

Idag har jag varit i Uppsala med Kim. Skrivit in mig på Norrlands och pratat om min framtid med syon. Hon upplyste mig om att jag troligen skulle behöva plugga 4 år till....hoppas det blir kul:P

Kollade på svenska hollywoodfruar nu ikväll, det var en upplevelse......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback