väntar...

sitter här i kims säng och väntar på honom. drygt med folk som ska gå ut och äta typ 20 min innan köket stänger, då dröjer det ju jättelänge extra innan han får komma hem :( fast jag är väldigt glad att jag är hemma och kan träffa min sötis.

har haft en lugn dag,känns konstigt jämfört med tempot som varit den senaste veckan. blir stressad av att inte göra ngt, för det känns som jag borde passa på att göra massa saker nu när jag är ledig :/

åt paltbröd för första gången i mitt liv, det smakade.....jag vet inte vad det smakade, varken gott eller äckligt....mormor och morfar är nog rätt ensamma om att äta den maträtten:P

Red min älsklingspålle, hon var pigg och glad. tråkigt att det var så blött ute bara.
 
följde med jakob till åkerby och kollade när han red. det var kul. hästarna såg så små ut och det var knappt några kvar som jag kände igen.

smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback