Update

Helgen var mysig.
På torsdagen tog vi det bara lugnt.
Jag hade planerat att baka men struntade i det eftersom jag faktiskt inte hade lust.
Gjorde en liten utflykt med en bergsbestigning,mysigt blev tom lite sol där uppe :)
På kvällen fiakde vi med Amanda och Anders på Hamncaféet,mysigt!

Fredagen hade småbröderna skolavslutning.
Var inne pga vädret, förstörde stämningen lite.
Åt lunch på Stattshörnan.
 Åkte hem och åt jordgubbar.
 Matade hästen i regnet på vägen till älsklingen.
 Lagade mat på kvällen *stolt*

Lördagen var jag på möhippa i uppsala. Det var kul.
Vi gjorde femkamp ute i Boländerna.
Hälsade på älsklingen på jobbet och fick en kokosnötsdrink :D

Söndagen gick jag upp vid 11 och åkte in till Enköping.
Satt och fikade typ 4 timmar med Maria, Amanda och Boije.
Det var mysigt :)
På kvällen var jag hemma och tog det lugnt.

Idag har jag packat inför Stockholmsresan och äntligen packat upp lumpenväskan
Sen red jag. Prudy var pigg och glad :)
Nu är jag hemma hos älsklingen och myser.

Imorgon ska vi på semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback