Hej då

Imorgon åker jag till Kungsängen.

Känns nervöst och dagen har mestadels ägnats åt separationsångest, först från Kim och sedan från Prudy. Men det känns mest bra trots allt, det är ju jag som sagt att jag vill göra det här och dom är nog inte alltför elaka första dagen, väntar nog iaf till tisdag innan de börjar skrika och gorma:P
Sen har jag ett oerhört stöd från alla och det är mycket uppskattat!

Uppdatering om mina äventyr följer så fort jag hittar en dator och är pigg nog att skriva.....Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Spännande!



Hoppas att det blir roligt! Ser fram emot att få höra hur det går för dig :)

Postat av: amäända

hoppas du hinner med att blogga lite också :D

lycka till cissipissi!

Pussssssssss!

2008-10-27 @ 19:49:34
URL: http://pralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback