Typ ändrade planer

Ja, en sak är säkert, saker och ting blir nästan aldrig som det var tänkt.

Igår kväll kändes allt ganska så bra, insåg att jag faktiskt inte kommer att dö av saknad, även om det fortfarande känns väldigt jobbigt.

men så imorse när jag släppte ut den sista lilla pållen kom mitt högra ringfinger i kläm vilket gjorde rejält ont. tänkte först strunta i det och sätta igång med mockningen men när jag inte ens kunde hålla en penna pga smärta tyckte jag att det var bäst att åka till akuten. så där tillbringade jag 5 ½ timmar idag, läste typ alla deras tidningar :/

kom till slut hem med en gipsad högerhand, slapp iaf operation... det blev ingen flytt idag och det lär dröja innan jag kan rida :( inget jobbande heller på ett tag, funkar inte riktigt att jobba med en hand, iaf inte om det är "fel" hand ;P 

så nu ska jag lära mig att skriva med vänster hand, ses!

Kommentarer
Postat av: amäända

krya på dig och drick mycket mjölk! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback