Nytt år - nytt inlägg

ja, nu har det tillochmed hunnit med att bli nytt år, så duktig har jag vart med bloggandet på sistone :P

har väl hunnit med ganska mkt, 2 julbord, ett med jobbet och ett med Kims familj.
 sen var det jul på riktigt. julafton började i stallet med de gulliga hästarna. sen bar de av hem till moster för sillunch och Kalle Anka. mycket mysigt, lite tråkigt att inte få så många paket bara, det är det som är tråkigast med att bli stor :/ åt mer god mat och mycket godis =) sen var det filmtittande en lång stund, kom hem ett och var jääättetrött.

på juldagen åkte vi till Barbarky och hälsade på farmor, faster och farbror.
mysigt det med. hem och kollade julfilmer och käkade godis.

på annandagen var det fika hos den andra mostern med typ hela släkten. goda kakor och väldigt fin tårta med sniglar på :P efter det var det insläpp av hästar och så red jag min egen buse.
efter ett stopp på donken var jag till maria och träffade typerna som skulle göra mig sällskap till joar. väl där träffade jag en väldigt trevlig människa som även lyckades kidnappa mej när det var dags för hemgång ;)

jobbade på torsdagen, ganska så värdelöst måste jag säga :/ blev donken efter jobbet, i nästan 2 timmar......."jobbade" fredan också och sen var jag med kim tills det var dags att köpa present till Tillda och gå på hennes tjejmiddag. var jättemysigt att träffa alla sådär.
på söndagen åkte emelie och jag ut till pållen så hon fick rida, de verkade nöjda båda två :=)

åkte iväg till kim sen. nyår blev väldigt mysigt och god mat var det också :P
taxin hem var den finaste jag nånsin åkt , haha. dagen efter var det mest chill och sen var det kims födelsedag. firade den och lyckades tydligen bra med presenterna, bra de =)
våldgästade hans hus några dar till och kom inte hem förns idag.
pappas standardkommentar :"hej, vem är du?"

imorrn blir det romme med amanda, maria, jens, victor och eric.
hoppas på en trevlig dag och inga brutna ben.

Tjingeling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback