"Because love hurts"

Nu har jag gått i skolan i drygt 1 vecka och det är helt ok.
Skönt att prova på ngt nytt, känns som jag kunde "jobbet" rätt bra vid det här laget.

Fast just nu känns det som om det blivit lite väl mkt på en gång.

Har bestämt att jag ska flytta till u-sala på torsdag, eller flytta och flytta, ha ett 8 m²  rum att sova i snarare.
Mottagandet här hemma var överraskande positivt iaf från det håll där förväntat mig mest motstånd.
Verkar fungera bra att förutsätta att alla är idioter och sedan bli positivt överraskad.

Allt pluggande leder till att jag inte har lika mkt tid över till hästen, men jag MÅSTE helt enkelt ta mig tid. Det är ju min lilla gullepålle  ju! Känns ju mer motiverat att pendla till henne än till skolan :P

Och igår åkte Älsklingen till Karlskrona.
Jag trodde inte att det var möjligt att sakna någon så.
Krokodiltårar nästan hela dagen...13 dagar kvar, hoppas jag!!
Men ALLT går, bara man vill! Och viljan är det inget fel på i det här fallet!

Aja, det blir nog bra med allt det här. Går ju inte göra ngt åt att livet förändras, så det bästa är att se till att de förändringar som sker är sådana som man trivs med.

Klart slut

Kommentarer
Postat av: amäända

jag får komma och hälsa på dig sen när jag har fått körkort :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback