update

Förra helgen blev riktigt trevlig. var på inflyttningsfest som slutade på Platina och jag behövde inte ens visa leg:)
åt en massa pizza också, någon tyckte ju att två familjepizzor var lagom till tre personer ;) men gott var det, har kommit på att jag visst gillar chau chau. söndan var bakisdag. hann dock med en jöttemysig ridtur i det underbara vårvädret. var hem en sväng till mamma och pappa, käkade och kollade parlamentet. sen for jag till uppsala för att tentaplugga.


sen blev det ju lite rörigt och jobbigt där, eller snarare ganska så jätterörigt och jättejobbigt.....:(
fick iaf finbesök på måndgkvällen, Alexandra, Amanda och Maria snurrade runt halva uppsala för min skull, tack sötnosar.

på tisdagen åkte jag till stallet och Prudy fick nya skor. var ju jättefint väder så vi tog en jättemysig långrunda:) sen åt jag lunch med mamma, Andreas och Jakob på och gick på stan en stund. Älsklingen kom så vi kunde åka hem och kolla läget......sen bar det av hem till honom för att fortsätta pluggandet. hann även med en fika hos hans syrra.

onsdagen var det upp tidigt och plugga som gällde. fick skjuts till tentan som nog gick ganska bra. sen var jag till lägenheten och hämtade kläder innan jag åkte hem till älsklingen igen. blev film på kvällen, Duplex. den var rolig:)

torsdagen var det sovmorgon, mysigt. åkte till skolan för kursintroduktion och en föreläsning. köpte även kurslitteratur för över 1000 kronor. kul värre. kom hem till älsklingen och fick god kaka :)

fredagen tog jag mig ledigt från skolan,myste med älsklingen istället. åkte till stallet på eftermiddagen och tog en barbackatur i skogen. efter en sväng förbi donken åkte jag hem till Maria. blev en massa skitsnack med henne och alexandra och amanda. åkte till älsklingen vid halv två.

lördagen var det upp vid sex som gällde. hästarna var snälla att släppa ut. efter lite iskrig åkte jag och älsklingen till enköping och hämtade anders och amanda för att sedan fortsätta till Barkarby. Hittade 5 par skor, 2 par jeans och 1 par shorts. lyckad dag fast jag blev lite hungrig och tjurig på slutet. åt jättegod middag när vi kom hem och sen sov jag.....

söndagen var jag ganska så trött. vid halv två fick jag skjuts hem till moster av älsklingen. hade födelsedagsfika för Jakob. mysigt att träffa alla. vid sex skjutsade jag in andreas till träningen och åkte ut till stallet. prudy var jätteknasig, skyggade fyra gånger. men annars var hon jätteduktig. tog in de andra hästarna och hämtade andreas på vägen hem till moster. åt lite middag innan mamma skjutsade mej til bussen.

igår var det plugg som gällde och det blir inte så mycket annat idag heller. ska skriva lite till på min labbrapport innan jag ska ut och powervalka lite, äta middag , kolla simpons och plugga lite till.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback