plugg, plugg, plugg

känns bättre nu än i måndags iaf, var som sagt en mindre bra dag. nu när jag kan äta så är ju allting lite enklare. äpplen är gott btw.
i tisdags hade jag föreläsning tidigt, som vanligt....sen hade vi labb i typ tusen år, eller egentligen var det inte så länge,men vår lärare var sjuk så vi fick lov att dela lärare med den andra gruppen och stta och vänta en massa. när jag cyklat hem pluggade jag ett tag. sen köpte jag färgpennor och en bh. hade tänkt köpa mer kläder men hittade verkligen INGET, saknade min personal shopper där faktiskt. åt middag och pluggade lite till. hade en piggattack så jag var vaken alldeles för länge

var aptrött på onsdagsmorgonen men pallrade mej iväg till föreläsningen iaf.skrev klart en labbrapport innan ja cyklade hem och skrev rent föreläsningsanteckningar. åt lunch innan jag tog bussen till enköping. hämtade bilen och åkte ut till stallet. prudy hårade en hund ungefär..hade en mysig ridtur, hoppade ett dike och landade i ett kärr, då blev hon lite fundersam;) tog in de andra pållarna innan jag åkte till mamma och pappa och åt. for vidare till uppsala och däckade i säng

funderade hårt på att fortsätta sova imorse men sparkade upp mig själv. hade en total värdelös lektion sen, fick allvarliga flaschbacks till ettans datalektioner och tvåans mattelektioner.....käkade lunch innan jag åkte hem och pluggade lite. tog bussen till enköping vid två och fortsatte ut till stallet. blev ridbanan idag, prudy var duktig men lite lat, var mysigt iaf. åkte till mamma och pappa, åt middag, pluggade och fikade lite. sen blev det bussen till uppsala och nu sitter jag här. blir nog inget prat med älsklingen ikväll, skulle ut ikväll :( fast vi ses ju imorgon kväll

imorgon blir det labb. sen hem och fixa lite innan jag åker till pållen.

Klart slut

funderar alldeles för mycket just nu.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback