Personal shopper

Köpte kläder den här helgen med och insåg att min älskling har stora talanger inom shopping. Hittade massa fina tröjor till mig,  i rätt storlek direkt! Tycker jag var väldigt imponerande med tanke på att jag själv nästan aldrig lyckas med det.
 Blev ganska så mycket kläder och andra grejer;

◊ vårjacka
◊ sommarjacka/kavaj
◊ halvlånga gråa mjukisbyxor
◊ en klänning med skärp
◊ två tjocktröjor med dragkedja
◊ två tjocktröjor utan dragkedja
◊ tre kortärmade tröjor
◊ tre linnen
◊ två skjortor
◊ Venus vibrance
◊ rakblad
◊ ansiktskräm
◊ ansiktsrengöring

Ikväll blir det middag med Danne & Carro och kanske spel.
Låter som en mycket bra plan enligt mig:)

Tjingeling

♥ 10 månader och 1 dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback