inte min dag idag...

Dagen böjade dåligt redan igår, gick och lade mig alldeles försent. sedan kunde jag knappt sova för att jag hade så ont i magen:( var upp och spydde vid halv sex,blää! sen var jag så trött och mådde så dåligt att jag inte orkade gå på föreläsningen. skulle "bara" skriva ut en labbrapport innan labben började. det gick ju bra, inte! skrivaren hängde sig och sen hamnade hissen i källaren istället för på tredje våningen:@

nu har jag försökt anmäla mig tillkursen jag ska läsa i höst, men studera.nu är helt stört så jag har bivit tvungen att göra det typ tusen miljoner gånger så nu tänker jag skita i det här och gråta istället!

en jävla massa gnäll men jag är gnällig idag.

saknar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback