Hem ljuva hem

Kom hem i onsdags och det var helt underbart!

Var iochförsig helt underbart att vara i Turkiet också,
men 2 veckor var alldeles lagom att vara borta.

De senaste dagarna har jag roat mig med att träffa Kim, rida Prudy och städat min garderob.
Så mycket mer har jag inte orkat med, måste ju vila upp mig inför jobbet på måndag.
Cissi ska bli vuxen och börja jobba!
Fast det känns ju inte så jätteseriöst med tanke på att alla andra flumbarn också ska jobba där :P

Funderar på att gå och lägga mig snart,
blev ju dumpad idag då någon skulle ut och festa.
Men jag är faktiskt inte det minsta festsugen just nu efter att ha levt på alkohol i 2 veckor :)


Godaste drinken någonsin! "Blow job" =P



Tjingeling


image89

Kommentarer
Postat av: Hanna

kan du inte lägga upp lite mer bilder därifrån?

2007-09-11 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback