en sak i taget...

Idag känns det faktiskt inte som att jag behövde "bita ihop" på jobbet för att sedan "bryta ihop" när jag kom hem. Var helt ok, nästintill trevligt, att jobba idag, tro det eller ej. Hade ju iofs lite att fundera över så jag tänkte inte så jättemkt på själva jobbet. Sen bjöds det på tårta, alltid trevligt ;)

Var ju då och mönstrade igår, så nu ska jag göra lumpen som bevkaningssoldat i beridna högvakten :) Inte helt fel, kände mig väldigt stark igår också, fast idag har jag träningsvärk i hela ryggen ;)

Känns lite läskigt bara, fast egentligen behöver jag ju inte fundera speciellt mycket, jag hade ju bestämt mig redan igår.
Låter lite läskigt det där med Pliktlagen bara...men det blir säkert askalas =)

Det enda tråkiga är väl att jag måste hitta någon som kan ta hand om min gullepålle, men det måste ju finnas någon vettig typ som klarar det ;) Bara hoppas att hon blir frisk i benet snart, inte bra just nu :(

Nu är det dags att krypa i säng.

Nya bilder på bilddagboken btw

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: amäända

har du lagt ner bloggen eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback