en mindre bra dag....

har mått asskasst senaste dagarna,
så jävla less på i stort sett allt.

jobbet känns helt meningslöst, var gråtfärdig hela fredagen, skojar inte.
har redan fått ångest för att jag ska jobba på måndag, är det normalt?

sen min så kallade framtid känns just nu helt hopplös,
att försöka planera den känns ungefär som jag tror att det skulle kännas att sugas in i ett svart hål, usch.

hemma går det inte att vara för det är världens liv, alla skriker och bråkar.

det här å lite sömnbrist var mer än jag känner att jag orkar med.

fast nu känns det faktiskt ngt bättre, har iofs inte gjort ngt konkret åt mina problem än, men det känns iaf bättre.

var ute på en myspromenad i skogen med älsklingen, vi gick vilse och hon trampade på båda mina fötter
och sen låg jag och grät/pratade i telefon typ en timme

så nu ska jag försöka ta en sak i taget å se hur det blir....

till att börja med ska jag gå och lägga mig,
har utsläpp imorrn och efter jag har ridit ska jag hem till världens bästaste (L)

Tjingeling


tack (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback