Var är mössan?! Här är mössan !!

23 Maj - MIN födelsedag =D=D

Dagen började med kursprov i fysik B,
som jag visst råkade komma försent till :$
kändes helt ok, får se vad resultatet blir...

blev lunch på Donken med Werner, Karin å Jossan =)
sen for jag iväg å hämtade upp Maria för att fortsätta till Idrottshuset å mösspåtagningen
d var trevligt å underhållande, skönt att äntligen få sätta på sig mössan =)

Amanda å jag visade upp våra mössor lite, fixade även extrastark saft till kvällen
vid hemkomsten va d paketöppning som gällde =D
fick många trevliga saker

fortsatte till Johanna och rundvandringen, trevligt trevligt
kvällen fortsatte i samma trevliga stil inne på Joar
"Var är mössan?! Här är mössan!!"

image80




.......:D

Vem har misshandlat mina smalben?? :S :P



Dagen efter var ngt seg, men inte alltför farlig
den enda lektionen var inställd :O
men ja va lite social istället
på vägen hem plockade jag upp brorsan
sov, kikade på Hey Baberiba å fikade innan jag cyklade till stallet
knäna gjorde en smula ont när jag red, men jag överlevde iaf :P

Maria kom å hälsade på
vi tog en promenix å funderade över gårdagens bravader XD :P
lekte lite vid datan

Nu är det verkligen dags att sova!!


Pusskram


 Sjung om studentens lyckliga dag,
låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
Än klappar hjärtan med friska slag,
och den ljusnande framtid är vår.
Inga stormar än, i våra sinnen bo,
hoppet är vår vän, vi dess löften tro,
när vi knyta förbund i den lund,
där de härliga lagrarna gro,
där de härliga lagrarna gro!
Hurra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback