Spiderman 3, Stugan, ESC och fästingspruta....

Japp, det var min helg i korthet.

Efter skolan i fredas, då jag förövrigt "försov" mej för att plugga till biologiprovet =/, bar det av till stallet
torterade pållen på ridbanan, med ett bra resultat =)
sen va d hem å äta å duscha, innan brorsan å jag svischade in till stan, 100 på fel sida av vägen, ojdå.....
mötte Maria å Jonas å kikade sedan på Spiderman 3, den var helt underbar, en av de bästa filmer jag har sett!!! Harry var snygg och jag tjöt som en gris =/



lördagen bar d av till stugan, sov som en stock i bilen
åkte till badhuset till å börja me, simmade å badade bubbelpool =)
sen rodde jag båt och kollade på fåglar, haha
hann även me en promenix runt sjön före hemfärden

väl hemma panikstädade jag å åt lite, sen kom Maria å Matilda å kikade på Eurovision Song Contest
d var trevligt, förstod dock inte vad alla såg i vinnarlåten :S



söndagen släpade jag mig iväg till stallet
Prudys födelsedag, fick dock ingen tårta, jobbar på d....
red på ridbanan, närkontakt med både staket å stolpar
hem å läsa bok

sen va vi en sväng till ÖB, jag å Prudy fick födelsedagspresent, två vojlockar, röd å blå =)
sen stod vi i kö 1 timme och 1 kvart för att ta fästingvaccin, behöver inte ta förrän om 3 år nu iofs
hem å segdegade lite



ja, och idag var d måndag
tokcyklade till bussen i regnet
min fästingvaccinerade arm gjorde ont =(

plastade in böcker på samhällskunskapen, asfult!!! vi var verkligen kassa på d
på engelskan började jag skriva ett cv och på fysiken gjorde jag mitt bästa för att inte somna =P
sen var d spelning, gick bra
åkte hem, lagade pastasallad å pluggade lite fysik
gick en promenad med mor å sen skrev jag min debatt mot donken,
känner mig riktigt hatisk mot dem just nu =P

å nu är det verkligen dags att sova...annnars blir det nog att jag "missar bussen" den här tisdan me, inte bra =/

Pussar & Kramar


jag vill inte bli lat och egoistisk........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback