Poängjakt

vaknade 08.40
skolan börjar 08.45
krävs inte många hjärnceller för att inse att jag INTE hann i tid till svenskan
gjorde dock inte så mkt, filmerna hade inte kommit igång
kul å se dem, va små alla var i 1:an =)

efter ha fixat ut PA:t på en skiva för tryckning åkte jag hem å åt gröt
sen skulle jag rida på ridbanan var det tänkt, men Prudy hade tokdamp och sprang runt som en j*vla idiot
inte förrän jag hotade med slakt blev hon normal, som om jag någonsin skulle kunna göra så mot henne,
aldrig i livet!

for in till stan å hämtade upp Matilda å Alex på vägen till Amanda där Maria redan var
sen började poängjakten, Matilda, Alex å jag tog landet å Amanda å Maria stan
fixade 1000 poäng till laget genom att "bada" i brännässlor och rita en mus :P
fast d första ångrade jag nästan lite efteråt, kliar =/

åkte till donken med Maria, Amanda och Fredrik sen
var asgott
åt McFeast med stor strips och mellan milkshake å så blev d en rabarberpaj till efterrätt.

drog hem efter 2 timmar pch räknade lite på betygen.
imorrn e d dansträning å jag ska lämna tebax en uppstoppad fiskmås =P

Pusskram

att helt plötsligt bli ansvarsfull e inte d lättaste :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback