Nyttig.....

hittills har jag inte brytit marias och min deal,
eller nja, supa var väl ine direkt tillåtet....men hihi

har iaf vart en kulig helg
freda kväll kikade jag på Björnbröder 2, den var jättegullig!!

lörda morron va de stallet,
 jättemysigt stod ute i solen å borstade pållen som fick äta gräs, alla glada =)
sen va d klädshopping som gällde, 6 linnen och 1 klänning

åkte hem till Maria på kvällen och såg 3 filmer; På spaning med Bridget Jones, The Omen och The Naked Mile. trevligt, trevligt =D

sen blev d busande,
prövade att sladda både på COOPparkeringen och parkeringen vid S1 =D=D
byggde ett fint monument med konerna oxå =P
vid fyra blev d strips vid raggartorget å sen somnade vi i soffan

söndan började me en promenix på 5 km och lite lek i lumparnas hinderbana =P
sen va jag hem å solade och hälsade på mormor å morfar ett tag

iklädde mig indiankäder och plockade upp Amanda på vägen till Boman
hade en mysig förfest där innan vi drog till joar
pallade dock inte att dricka så mkt, klen?
dansade järnet å var verkligen färdig för sängen när jag kom hem

idag har d blivit jobb med pa:t, än så länge känns d rätt lungt
kommer nog att bli rätt så nervös när jag väl står där

nä, dags för lite skönhetssömn ;P



Army Of Me - Going Through Changes

It?s hard to have strength when there?s nothing to eat
And it?s hard to eat when you don?t have the teeth
And how, when you lose the one thing you love
There?s nothing below and there?s nothing above.

I?ve been going through changes
I?ve been going through changes
I?ve been going through changes
With nothing at all.

It?s hard to accept what you don?t understand
And it?s hard to launch without knowing how to land
And how, when it burns, you can?t change a thing
You can soften the blow, but you can?t stop the sting

I?ve been going through changes?.

I am still yours even if you?re not mine
I stare at the floor and I study the lines
Oh I took my place at the back of the crowd
Baby I couldn?t see, but at least it was loud.
At least it was loud.

And I?ve been going through changes?.

And I know that I needed changes
But not this, this is not painless
Oh no, this is not painless

Kommentarer
Postat av: amäända

det var en nice studentfest tycker jag :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback