Nytt personligt rekord:

Ingen tandborstning på 2 dygn.

Ett ganska otrevligt rekord som jag inte tänker försöka slå.
Borstade tänderna torsdag morron å sen blev nästa gång lördag eftermiddag, disgusting



vart iaf filmkväll med Maria i torsdas kväll, Instängd å Bogg och Elliot
den första var läskig å ganska så äcklig å den andra var asskön



freda var d upp ur soffan 20 min innan vi skulle hämta Matilda
kul att jobba, många intressanta samtal
dock var d lite strul med min blippare och ordrarna som skulle in på slutet av dan

efter jobbet lämnade vi av Matilda å Ida
sen skjutsade Maria hem mej, råkade glömma bilen hos henne =/
på vägen plockade vi upp en lillebror å en lillebrors pilbåge
efter lite kalops, dusch, packning å ombyte for vi hem till  Maria för sminkning

på vägen till Jens hittade vi en Pils som vi plockade upp
hos Jens var d en hel del trevligt folk som vi fortsatte till Joar me, där vi även träffade Matilda =)
hade armbrytningstävling, som jag tyvärr inte vann
sen dansade vi iaf järnet å jag hade grymt kul =)



upp vid 10 över 6 å körde till jobbet, utan att krascha Marias staket =P
var lite seg, men vaknade runt frukost
roligt att jobba, fick vakta pallarna ida, värsta superuppdraget ju ;P

väl hemma från jobbet sov jag till 5
fikade lite å  fixade en tårta
efter middan traskade jag bort till pållen å matade å borstade henne
sen blev d Harry Potter och den flammande bägaren,
var väl inte riktigt så bra som jag väntat mig , men helt ok



sovmorgon =D=D=D
finns det ngt underbarare?!
inte efter den här helgen iaf!

efter frukost fixade jag lite tårtor å hoppade studsmatta
sen kom d folk å fikade
fick presenter oxå, trevligt trevligt

pluggade lite fysik innan maten å sen bar d av till hästen
helt ok ridtur, inga hysteriska urbrott iaf =/

sova snart, skola imorrn

Puss & Kram

full fart framåt, inga bromsar å ingen backspegel
ska pröva, kan ju inte gå sämre
iaf =P





Kommentarer
Postat av: amäända

trevligt rekord cissi >_<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback