Knasigast i stan??

fredag var en grymt seg dag.
"försov" mej till tjejidrotten vilket ledde till att jag kom ut till Bresse 45 minuter för sent :/
var ju iaf inte sj om d ;P

på biologin va d redovisningar å på svenskan arbetsintervjuer
ganska segt, men jag överlevde ju iaf :/

efter att ha vart hem å vänt var d rundvandring
Dahlin, Simonx2 och Adde
var jättemysigt å trevligt
hann både med att hälsa på tjurar å grilla, fast jag körde då på min rundvandringsklassiker; smör(bulgursallad) å jordgubbar =)

åkte hem å sov nåra timmar innan jag fortsatte till jobbet.
fick packa godis, var helkul i början, men efter 27 kartonger Haribo började d kännas ganska drygt =P
var in på Coop efter jobbet, köpte bara nudlar å hårfärg, INGET godis *stolt*

hem å sov/solade/åt
for iväg till pållen och tog en ridtur
hann också med att bogsera ut fulSaaben ur garaget innan Maria kom

åt fruktsallad och kollade på Tempelriddarnas skatt,
d va en barnfilm, men vi blev rädda iaf :P
sen blev d sova i typ 12 timmar =)

efter frukost traskade vi iväg till grannen å köpte morsdagblomma
åt våfflor å sen for vi iväg å vattnade hästen å rastade hundarna
blev film sen; Drakarnas tid och You, Me and Dupree
bra båda två, men den sista var lungt bäst, så jäkla skön kille asså =)

blev hemskjutsad och försökte rida hästen på ridbanan.
d gick inge bra, hon va jättetjurig, blev väl någorlunda sams innan jag åkte hem iaf

blev inge städande, fick inte dammsuga halv 12 för pappa =P


Dags att sova, behöver ju min skönhetssömn =P

PussKram

min naiva sida borde ge upp snart ......får ju inte direkt ngn uppmuntran



Kommentarer
Postat av: amäända

men vadå, så jäkla sena var vi ju inte :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback