Filmkväll =)

var lite segt att kliva upp,
kan ha ngt att göra med att jag gick å la mig halv 3 , e inte säker iofs :P

skjutsade Jakob till stationen å sen va jag å lämnade tandborste + tandkräm hos Maria, glömska unge ;)
fortsatte mitt liv som en ansvarsfull ung dam, uscha vad pinsamt

kom till samhällen när det va typ en halvtimme kvar, inte mkt vettigt gjort där inte =/
efter lunchen va d engelska, inte mkt vettigt d heller, fixade lite med PA, sen fick jag veta mitt betyg, trevligt, trevligt

Amanda å jag anmälde laget till poängjakten sen å efter d bar d av till u-sala =)
JJ kom å hämtade mej i stan å så kollade vi på film hos han,
Den tredje vågen, Göta kanal och Klassfesten

sen blev d sova innan han åkte till jobbet å jag till skolan

i skolan pratade jag med syo, uscha, planera framtiden, sån skit
på biologin va de betygssnack =D
fixade PA:t å sen åkte jag hem

blev att jag å Maria åkte å simmade å solade ett tag =), intressant diskussion XD
handlade med mor, sen va jag hem å fick lite hets på Andy innan jag åkte till stallet

ridturen var trevlig, hon bråkade bara lite,
hittade många träd å diken att hoppa =)

åt jordgubbar med glass, mumma =)


Sova snart,
poängjakt som vi ska vinna imorrn ;P

Puss & Kram


Blink 182 - "Always"

I've been here before a few times
And I'm quite aware we're dying
And your hands they shake with goodbyes
And I'll take you back if you'd have me
So here I am I'm trying
So here I am are you ready

Come on let me hold you touch you feel you
Always
Kiss you taste you all night
Always

And I'll miss your laugh your smile
I'll admit I'm wrong if you'd tell me
I'm so sick of fights I hate them
Lets start this again for real

So here I am I'm trying
So here I am are you ready
So here I am I'm trying
So here I am are you ready

Come on let me hold you touch you feel you
Always
Kiss you taste you all night
Always
Come on let me hold you touch you feel you
Always
Kiss you taste you all night
Always

I've been here before a few times
And I'm quite aware we're dying

Come on let me hold you touch you feel you
Always
Kiss you taste you all night
Always
Come on let me hold you touch you feel you
Always
Kiss you taste you all night
Always
Always
Always

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback