ännu en måndag

trött imorse, förstår varför folk hatar måndagar

var till banken, världens kö, uscha
sen misslyckades jag med min skolkning, hann iaf klart med engelskan innan :P
efter lunch vart d fysikplugg å lite engelska

efter skolan va d  spelning å sen vänta på bussen, å cyklade hem, i regnet =/
käkade middag å sen gick jag runt i hela huset på jakt efter choklad,
hittade ingen så d slutade med att jag knaprade blockchoklad, vadå desperat :O

pluggade fysik, gick hyfsat faktiskt
tog bilen bort å matade hästen,
d regnade å jag tål faktiskt inte vatten =P

avrundade kvällen med tårta å simpsons

blir väl sova snart, ska inte skolka från samhällen imorrn!! =P

PussKram



Kommentarer
Postat av: amäända

haha, du får lära dig att skolka från proffset ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback