Andy Pandy moppegammal

ja, idag fyller lillbrorsan 15.
var snäll å skjutsade han till skolan,
körde extremt lagligt ida, kände av ngn anledning inte för att komma i tid...

bestämde iaf att vi skulle ha en hel drös me rundvandringar =)
biologin var helt ok, provet hade gått "jättebra" och vi började med en gruppuppgift =D

fysiken minns jag inte så mkt av, sov typ igenom den =/
sen va jag på stan me Matilda, köpte Hjälp till bror min

for ut till stallet och tillbringade över 4 timmar där
var extremt seg, men blev på mkt bättre humör så d var d värt

efter middan kom Andy hem å öppnade sina presenter å vi åt tårta
Maria kom förbi å fick oxå smaka
sen blev d tjejsnack å jag har faktiskt lyckats skriva klart mitt cv

nu har hon äntligen dragit=P , så jag funderar på att sova, skolan börjar om 8 timmar och 10 minuter =/
ska knäcka Werner på debatten imorrn , haha =P

Pussar och Kramar

nu, e d bevisat, han e en mupp! arrgh :@ 
som om jag inte visste d.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback