Wow, jag har fått en uppenbarelse, jag förstår hur radiovågor fungerar ;)

vaknade av att solen sken å helt plötsligt var det vår ute, rätt trevligt iofs, men när hände d??
känns bra att jag inte ens märkte när snön försvann :/
jag som knappt åkt skidor på längden alls å inte skridskor...
antar att d går å skylla väderomslaget på växthuseffekten ;P


åkte å släppte ut hästarna, najs å se älsklingen igen,
hon såg ut som ett litet troll :D
mockade å d va rätt jobbigt, kan bero på att jag inte gjort ngt vettigt på ett bra tag kanske
efter att ha matat de små sötnosarna me morötter åkte jag hem å duschade å åt äggmacka

åkte till tekniska museet me pappa å Andy, sovde i bilen.....
pappa å mammas jobb som ordnade en rolig dag för sina anställda å deras familjer
fick en godispåse eftersom man e barn upp till 19 enligt dem.... å så jobbar jag extra där, som vuxen , asnajs ;D
kikade runt lite där iaf, lärde mig hur radiovågorna funkar, e fortfarande chockad, haha
såg en 4D-film, den va askul, så tycker ja att all film ska va!!

åkte hem sen, tog lite tid, köer....
kom på att ja nog vill bo i Sthlm ett tag, fast när då å hur ska ja ha råd me d?!
ja som hade planerat mitt liv jättebra d närmsta året, nästan iaf :P

för övrigt e d 3 månader till studenten ida!!!
ahh, d känns helt galet....efter 12 år i skolan e man lixom fri, känns både underbart å jättehemskt, ja har ju ingen aning om va ja ska göra....aja, d löser sig

kom hem å åt lite mat å godis, blev inte att ja orka va seriös, tur att vi inte hade ngt inplanerat då :)
kollade alla bidragen i melodifestivalen, sen blev d datan...tänkte fixa bloggens utseende, men d verkar inte funka, så d får bli en annan dag.....

min häst e uppenbarligen knäpp,
hon håller på me ngn trotsaktion å vägrar gå in på kvällen
hon står vid grinden å skriker men vägrar å komma in...skumt,
kanske behövs en hästpratare här, lr så e hon bara uttråkad :/
lite svårt å veta när hon inte pratar så ja förstår...

blev iaf nöjd me vinnarna i melodifestivalen, The Ark e grymt coola å låten e oxå bra


:D




hittade lite najs musik oxå :D
men d en låt som ja inte vet vilka som gjort å verkligen vill ha, hoppas bloggaren som publicerade den hör av sig, då blir jag jätteglad!!!

Myspys / Cecilia =)

du e förhoppningsvis inte lika "knasig" som ja, kanske därför..............................................så mkt bättre för mej^^

morot?! inte ge mig idéer nu....



Kommentarer
Postat av: amäända

morot, ditt pervo!

Postat av: cissi

nej, morot e ngt man får man vart duktig, som belöning, kan du ingenting eller?! :P

2007-03-11 @ 20:18:02
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: amäända

:O

2007-03-12 @ 00:04:50
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback