Wohow :D

Bloggen funkar igen å har blivit fett snygg tycker jag.

Senaste dagarna har varit riktigt roliga, kan bero på d onormalt höga intaget av alkohol, men d e nog bara en del av sanningen :P

I onsdas va d som sagt studentfest, könsbyte. har aldrig sett snyggare killar än jag å Amanda ;) var ett riktigt underhållande tema tycker jag, tjejorna (killarna asså) var så söta så. sen va d massa skumma lumparkillar där oxå, men d va roligt. röjde dansgolvet å hade askul!!!
lite pinsamt att åka hem aspackad bara, hehe
kompenserar ångesten jag kände efter fysikprovet....känns asbra att "bara" få G i en kurs på 150 poäng....usch fysik e verkligen inte min grej........urk!

inte mkt sömn, men vafan prioritering....

misstänker att ja va en smula dragen fortfarande när jag körde till skolan. labbade med alkohol, inte d jag såg fram emot men ..that's life...har ju ett halsband med mitt DNA nu ju :P
efter lite paj åkte jag till stallet å red, raceade lite, va askul, inte så farligt å rida trots bakfyllan.
Prudy å Jessie fick nya skor.

hem å käkade å duschade, sen va jag datanörd alldeles för länge.......hehe

fredag innebär tjejidrott, dansade salsa, kul, men ja, d e svårt :P
var fett ambitiös på engelskan och offrade blod på biologin.
godiset på svenskan var gott :)

måste känna sig inspanad.....DÖDSTYSTNAD.....å sen ASGARV......men vafan man lever ju bara en gång å jag e singel å öppen för förslag hehehe
antagligen därför ja hade så kul på joar senare på kvällen....drog dit me Amanda, Fredrik å Tommy. Sen hittade jag lite trevligt folk å dansa me.....dryga vakter d kan finnas då :@
blev bortglömd av pappa, men d va rätt lungt, slapp ju vänta sj iaf....

ngn gång måste va den första, å ja, jag e nog så redo som jag nånsin kan bli

2 bullar å sen sängen
sov till 11, såg Fun with Dick and Jane, rätt kul, fast jag hade ju iofs redan sett den
efter lite våfflor åkte jag å red, blev busridning ;) trevligt, trevligt
köpte godis på COOP till bröderna å mej sj, dagens goda gärning :P
efter middag å dusch bar d av till Grillby. en fråga bara, e d normalt att bli mörkrädd när man sitter I en bil?!
Kikade iaf på Pride and Prejudice (Stolthet och Fördom), nya versionen, å ja, den var helt jävla underbar. blev alldeles lycklig!!! båda huvdrollsinnehavarna är dessutom jättevackra, vill se ut som hon!!!

*suuuuck*

spelade lite fifa, jag va askass =) , å snackade skit, drog hem runt ett,
stereon på högsta volym så jag inte skulle somna :P

missed a golden chance, but was it the only one?
i hope not, it would be the perfect solution!

stallet imorse, d va trevligt, blev glada när jag kom. utforskade idag, var ute i 2 timmar, men d va soligt å skönt. käkade å duschade när jag kom hem.
råkade somna å sov fram till maten, sen blev d lite mer sömn å tv.
försökt å plugga lite, men d har mest bliivt bloggande....borde sova snart, mpste ju få skönhetssömn till samhällen imorrn mohahaha XD

vilse i skogen, bokstavligt???

kramkalas ! / Cecilia

ta det rätta - välj Cloetta
choklad med rutor är gott!!

Kommentarer
Postat av: amäända

Det heter faktiskt:
Tag det rätta - tag Cloetta.

NOOB!

Postat av: cissi

men daaa :P
jag va fan full när jag försökte komma på å då sa du minsann inget ..grr

d e fortfarande gott me choklad!

2007-03-04 @ 23:20:51
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback