Vet att jag blivit utmanad, men vi tar det imorgon.....eller ngn annan dag =P

vill hellre skriva lite om helgen, inte för att det hände så jättemkt, menmen.

sov till halv 11 på lördan, tröööött
åkte iaf in till stan, klippte mig, jäääätteskönt, håret var hemskt innan.

sen köpte jag pizza, dagens roligaste händelse, hihi.
tror pizzabagaren försökte gifta bort mej med sin son, eller så var de bara kundservice =/ iaf fick han bära grejer till bilen åt mej, själv tyckte jag det hela var väldigt komiskt =D kanske ska satsa på en pizzabagare, fast d e nog inte så bra att kombinera med Beach-07, som förövrigt går askasst.......

efter att ha ätit pizzan, den var god =P åkte jag till stallet och red.
 gick bra å var trevligt =D
traschade Amandas hus sen ;) kikade på "Natt på museet", den va kul.
sen blev de gosande me hamsterbebisarna oxå, de va jättesöta!!
åkte hem vid 2 eller 3, beror på om man förstår de där med sommartid eller inte, vilket jag inte är så bra på =/

4 timmars sömn, wohow. hade lämnat nycklarna i bilen=S som va olåst..........tur att vi bor i ödemarken....lite förvirrad innan jag fattat de där me klockan. gick bra att rida iaf=)
hem å gjorde våfflor. hur f*n fick jag mvg i hemkunskap?! de såg förjävliga ut, XD kollade på Alex Rider - Stormbreaker. bra film, han va inte ful heller =P han är 15?! grrr =P

image72

.samhällsplugg och sen sängen...

awwwwhhhh!!!

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback