Sönda

inte gjort så mkt vettigt ida, var trött hela förmiddan...
kände mig jättesjuk, usch

va iaf iväg till stallet, trollungen va snäll å kom, kan bero på att jag mutade henne me morot,
morot e bra...
red sen, gick bra, hon  va knasig men inte värre än att ja satt kvar....
mysigt <3

fixade i stallet å sen åkte jag hem å duschade å käkade
tog ner julgardinerna.....å ja nu e jag här igen...
*host'* datanörd *host*

ska kolla på film sen tror ja, Cry Babe me Johnny Depp,
Me like him =) så d blir trevligt även om filmen inte e så bra...hihi

Dagens Låt: Epiphany (Bowling 4 Soup)
aldrig hört?!
OMG, you have missed something.....

skolan imorrn, beware :P

Ha en trevlig natt ;P / Cecilia

Vill ha!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback