Sjuuuk :(

Blev sängen hela dan igår, endast med avbrott för lite glass å blåbärssoppa. hade 38,5 i feber, vilket har gått ner lite nu och jätteont i halsen, vilket jag har fortfarande :(
kunde inte ens äta semla, då e d illa :/
som tur var kunde pappa åka in å betala kryssningen, jag hade nog vart en mkt olämplig förare :/

idag har jag iaf vart lite piggare, kollade på King Kong å åt lite glass å blåbärssoppa.
sen blev d ligga i sängen. har även lyckats få i mig ett päron men e fortfarande hungrig.
frågan e om d e värt att äta, d gör så ont att svälja, bättre att svälta lite smått kanske...

få se om d blir skolan överhuvudtaget ngt mer den här veckan, känns tveksamt just nu.
utgångsproblemet verkar ju iaf lösa sig helt av sig sj, vem vill gå ut me den här halsen :/

nä, sluta gnälla nu....måste se d positiva, den här dieten leder antagligen till att jag tappar några kilo:P

Förkylningskramar / Cecilia




ett starkt ljus i en allmänt eländig tillvaro

mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback