Sjukdomstillståndet just nu :/

har lyckats få i mig en banan nu oxå,
kanske inte svälter ihjäl inatt :P
har även kikat på Simpson å spelat lite X-box å nu sitter jag här igen...

ska vara snäll å skjutsa in brorsan till skolan imorrn, för min del blir d hemma, min hals ser ut som ngt i en skräckfilm, haha

sitter här å fular mig igen, va d inte d som va inte meningen?
har inte riktigt kommit på, men antar att d e d som e skillnaden.....kanske ska fråga....

fast just nu har ja inte så mkt ork att göra ngt seriösare och e för trött på min säng för att vilja sova...så....

hittade åtminstone en kul tjuvlyssning på
tjuvlyssnat.se, kolla in!
imorrn kommer mamma hem från Schweiz med choklad, hoppas jag kan svälja den, haha.

Tigerkramar / Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback