Måndag - döpt efter månen?!

upp tidigt, skola ida
innan dess va jag till OKQ8 å sökte jobb, får se hur d blir me d
hoppas på ett jobb, inte mkt pengar just nu...fast d e mitt eget fel...men ändå...

hade samhäll, verkade inte ha missat så mkt där iaf
d e inte jag som e värst ju......fast d e bara kul ändå så....:P

lunch sen, tur d, höll på att svälta ihjäl
engelska diskussion sen, gick bra :)
i was prepared :P

fysik sen,
mjukisdress :D
typ somnade.....inte kolla film hela nätterna, fy skäms!

fixade lite innan jag åkte å hämtade mamma
handlade lite frukt å så hem å plugagde, biologi å lite fysik
gick riktigt bra, förutom daggmaskarna då...
.
 men nu e jag så trött så ögonen verkligen går i kors....ska skjutsa pappa imorrn så d blir ingen sovmorron heller......

Sussa sött, vakna torrt / Cecilia

ja, d va så här d skulle va.................
känns faktiskt som ingenting inte gör så mkt.......
mogen?!
tror iofs att d inte betyder ngt just ida...............visar sig
"I won't cry"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback