Long time ago......

japp, hela 5(!) dagar utan att blogga. borde ha jättemkt att skriva då lr? inte direkt, har ju mest pluggat.

känns som lärarna har som mål att vi ska drabbas av utbrändhet hela bunten innan påsk.....men jag hoppas att det bara är inbillning, de kan ju inte vara så elaka?!

har blivit en del ridande på hästen också, annars hade jag seriöst inte pallat den här veckan.
min lilla pålle har varit en liten ängel <3.

sitta uppe till ett och plugga är inte kul =( ska  det verkligen vara så hemskt?!

har iaf klarat av biologiprovet nu, sen hur det gick är en annan sak =/

Saker som ska klaras av:

♦ Historiaprov 26/3
♦ Svenskadebatt 30/3
♦ Högskoleprov 31/3
♦Engelska"talet" 2/4
♦ Fysikprov (4/4
♦ Ringa datasupport om min datamus, seriöst den orsakar allvarliga problem

Saker att se framemot =) :

♦ Påsklov 6 april :D
♦ Rättvik med Nina & Jessie 7-8-9 =)
♦ Studentkryssning 10-11-12 Festa järnet!!! :D:D
♦ Ensam hemma 13-14-15 (?)
♦ Studenten =P

orka skriva mer nu, har x antal timmar sömn att ta igen.....

God Natt!


jag antar "Mr. Right" får ta leta upp mig,
 jag har iaf inte tid att fundera över sådant just nu, än mindre leta =/

"(...) There's a picture of a boy somewhere that fits you empty frame(...)"      



:D

Enda anledningen till att jag skulle rekommendera någon att se "Snow Falling on Cedars", är han inte söt ? =)
                                                 



Kommentarer
Postat av: amäända

ciisssi, vi läser inte historia längre :P

Postat av: cissi

äh, vafan ..."same shit, different names" :P

2007-03-26 @ 20:06:51
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback