Litet test :P

Vilken typ av strulare är du?

1. Jag strular:
a) då och då. Vem gör inte det?
b) vad är det?
c) bara de dagar som slutar på bokstaven g.

2. Jag har stringtrosor:
a) aldrig i livet.
b) när jag inte vill att troskanten ska synas.
c) när jag lyckas hitta dem på golvet morgonen efter.

3. Mitt längsta förhållande varade:
a) sex månader.
b) sex år.
c) sex öl.

4. Sant eller falskt  Drick tills han blir snygg.

5. Om variation är detsamma som livets krydda, är mitt kärleksliv:
a) curry.
b) vitt ris.
c) wasabi i ett blödande sår.

6. Sant eller falskt: Manolo Blahniks
(skippade den här)

7. Morgonen efter en vild utekväll vaknar jag:
a) med pyjamasen på, ensam i min egen säng.
b) med en rejäl baksmälla.
c) med en välutrustad man.

8. Killar:
a) ljuger.
b) går inte att leva med, och inte utan heller.
c) får ta en nummerlapp om de vill komma in i mitt sovrum.

9. Låttiteln som bäst beskriver mitt sällskapsliv är:
a) "Let's Get Drunk and Screw" med Jimmy Buffett.
b) "Girls Just Wanna Have Fun" MED Cyndi Lauper.
c) "All By Myself" med Celine Dion

10. Sant eller falskt: Happy hour

11. Färdigställ följande analogi: Jag: mongami
a) J.Lo: äktenskap
b) Britney Spears: oskuld

tjuvkika inte :P


SVARSPOÄNG:
1. A:2, B:1, C:3
2. A:1, B:2, C:3
3.A:1, B:2, C:3
4.Sant:3, Falskt:1
5.A:2, B:1, C:3
6. Sant:3, Falskt:1
7.A:1, B:2, C:3
8. A:1, B:2, C:3
9. A:3, B:2, C:1
10. Sant:3, Falskt:1
11. A:1, B:3


Om du fick:

11-15 Poäng - Sexfobikern:Den-som-aldrig -får-till-det
Du strular-lika ofta som det är 29 dagar i februarieller som det inträffar en solförkmörkelse. För att bevattna din kärleksöken måste du avboka dina stående dejter med fjärrkontrollen och leva livet! Du är ung, du är singel, och du är fantastisk. Lite hångel då och då har ingen dött av.

16-25 Poäng - Superläcker: Den vettiga strularen

Du är en vettig, normal tjej. Du har kul, slappnar av och strular  någon gång då och då. Ändra inte på någonting. Du kommer att klara dig fint.

26-33 Poäng - Sexmonstret: Den strulberoende

Sluta för Guds.....och könssjkudomarnas.....och leverskadornas skull. Du är ett urspårat vetenskapligt projekt - en hormonstinn, alkoholberoende drottning och mästare på tillfälliga sexuella relationer. På sätt och vis vill vi att du ska lägga av, men på sätt och vis vill vi att du ska fortsätta. Du har naturligtvis en massa vänner som njuter av den gratisunderhållning du erbjuder. Och vi var väl ingen rätt att beröva dem det nöjet?


Jaha, om ngn uttråkad människa orkat göra det här fåniga testet kan den väl vara gullig och säga vilken kategori den hamnade i, snälla ? Kanske tom får veta vilken jag hamnade i......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback