Helgen :)

blev film i fredas kväll, Polarexpressen. den va gullig :)
sen sov jag


vaknade vid halv 7 å tyckte d va lika bra att gå upp då eftersom pållarna väntade på att få komma ut.
så efter lite frukost åkte jag å släppte ut dom  å mockade
sen blev d en lång ridtur, var ute i nästan 2 timmar, mysigt! =)

hem å käkade å pluggade biologi
sen blev d en tupplur innan jag åkte hem till Alex för att fira att hon fyllde 19 för en himla massa dagar sen ;)

där var d väldigt trevligt!=D
god mat å jättegod chokladtårta , ingen beach 07 där inte =P

spelade Geni, d va kul, trots att ja å Maria inte va så jätteduktiga =/
skrattade iaf så jag grät
kolhydrater.........du e såå söt gumman <3
blev en hel del skitsnack oxå, me like! =D

lekte taxi sen, skjutsade hem Tillda, Maria å Amanda
de hade mage å klaga på att bilen var nerstänkt me lera, e d tacken?! ;)
försök sj att parkera i en lergrop med en framhjulsdriven bil......

va lite trött när jag körde hem
"akta så inte polisen ser dig och tar ditt körkort"
fanns nog tyvärr en hel del anledningar till att göra d , tyvärr =/

inga snygga lumpare vid S1 =( jag som hoppades så, haha
ojdå, d e högertrafik i Sverige, även på natten XD

hem å sov, 4 timmar =/
aja, sova kan man göra ngn annan gång, typ när man blir gammal....

tog ut pållarna och leran regnade nästan bort helt från bilen,
jag sa ju att d skulle regna, förr lr senare =P

ut å red med Prudy, gick jättebra, förutom att hon började halta =(
fick va inne medans jag red Jessie
d va en upplevelse, helt annan galopp än min lilla pålle, höll på att ramla av, hihi
och hoppade som en tiger gjorde hon oxå =)
Prudy hade fortfarnade ont när jag kom tebax =(  men hon fick gå ut, hoppas d bara e en stukning

hem å åt lite mat å mormors tårta =)
sen har jag pluggat biologi å ätit middag

faktiskt inte alltför trött, skönt d
fast d blir väl lite tv å sen sängen

ska ut å åka buss å köra stenhårt på beach 07......sen så får vi se va d blir av d ;)
sen e d ju fullt tillåtet med snedsteg =P

Tjolahopp =)

[The Great Burrito Extortion Case] - LYSSNA!!!



Kommentarer
Postat av: amäända

cissi, det är nog inte så klokt att åka bil med dig. Jag "ser och lär" ju :P

Postat av: cissi

mohahaha, dont do that!!

2007-03-26 @ 21:25:22
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback