fri dag

sov väl till 10, sen va d frukost å lite allmänt segande
fixade lite till Snow falling on cedars å svenskadebatten,

sen skulle mamma ha datan, göra ngt med jobbet, varför e hon då hemma?? stjäl "min" data ..arrrggg .P

så efter lunchen blev d "De tre musketörerna" ,igen,
 men Chris O'Donell e faktiskt jättefin ju, rider jättebra å allt, ett minus är dock frånvaron av magrutor :P

softade lite på sängen å knaprade lite gods fram till middan
åt midda å sen har jag datanördat mig å ätit lite till godis

nu e jag hungrig, kan bero på att jag inte ätit ordenligt alls ida, men d e ju lite svårt när man mår illa så fort man försöker, varför kan man inte leva på godis för?

har iaf sökt lite jobb å försökt ta tag lite allmänt i mitt liv, inte på d sätt som jag tänkt men på ett sätt iaf....
inge joar ikväll, men d e nog lika bra, hade nog inte pallat d å d e rätt kul här me....

Kramelikram / Cecilia

Helt underbar låt.....

"On the boulevard we danced

I tell her if I get the chance
Just what all this means to me
Maybe I just say we could run away
Never look back
Never doubt it"

okomplicerat, underbart ;D
precis så Här ska d va ju!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback