En dag som börjar med handboll kan väl knappast bli sämre?

haha, riktigt så hemskt va d inte att spela handboll på idrotten, va faktiskt gansla kul =P
fick dock en boll på näsan, aj =(
inge blod som tur va.

engelska sen, va väl ungefär lika akitv som vanligt,
måste få snacka av sej då å då, så e d bara.....

efter lunchen va d biologiplugg som gällde, gick bra för min del,
 andra e inte lika nöjda me StarOffice, lider me dej gumman!
svenskan bjöd bla på en intressant debatt, högläsning av joyce-inspirerade texter å en chokladboll.

pluggade lite biologi efter skolan.
körde hem å städade nästan rummet, bara dammsugningen kvar, orkade helt enkelt inte.

käkade tacos å sen skulle jag lägga över grejer från mp3:n till datan, men d gick inte,
mp3:n går inte ens att starta =(
skitskumt!

roade mej med att skriva ansökningsbrev och "googla" lite jobb, få  se om d leder ngn vart, hoppas d, blir svårt att komma utomlands annars.....mamma sa iaf att hon kunde betala passet , snällt! =D

beach 07 går inte alltför bra, luktar nybakade bullar här å jag misstänker starkt att några av dem kommer sluta i min mage....aja, d e en ny vecka snart...går kanske bättre då.....

blir nog tidig sänggång ikväll, ska släppa ut pållarna imorrn.

Kramizar =)

Vilse i skogen?!
Börjar oroa mej ju........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback