Back in town

var ett tag sen jag bloggade nu, har haft lite annat för mej. helt otroligt, men sant :/
Veckan innan lovet var hemsk, kände mig som värsta surkärringen, var fan sur på ALLT och ALLA, tom min älskling :(
som tur var vart d bättre framåt helgen.
det går upp och ner, då gick d spikrakt ner!

åkte till fjällen, kläppen, på lördagen. uppresan kändes som om  den gick jättefort, fast d tog nog runt 6 timmar som vanligt...hade ju bra musik så....i Käppen var d snö :D

Hyrde skidor på sönda förmidda, å sen va d backen som gällde.
kändes i musklerna sen faktiskt :P men kul som fan var d att åka.
under d 7 dagarna hann jag me att ramla 5 ggr , 2ggr offpist (i skogen), 2ggr i svart backe, läskigt! och 1 gng i "vanlig" pist :/
men som sagt, d gör inte ont att ramla om man inte slår sig, å d gjore jag ju som tur inte :)
afterskin bestod av Simpsonstittande, orka resa sig ur soffan lixom :P var dock till affären 2 ggr (wohow) å en snabbis till Norge, typ dit, gick över gränsen å sen åkte därifrån, moget, hehe.
så tekniskt sett kan jag säga att jag har vart i norge oxå nu :P

hemresan var seg som bara den, trots att jag smällde i mig 2 kexchoklad (=110 gram) . längtade faktiskt hem. visst d va skönt me semester, men jag står inte ut min familj hur länge som helst...saknade pållen oxå
kattskrällena var helt knasiga när vi kom hem, slogs me varann å me oss.
mamma trodde att de inte fattat att vi vart bortresta förns vi kom tebax, så smarta e dom :P

Hade stallet på söndan å red en liten sväng. pållen var snäll <3
vart inte så mkt gjort resten av  dan, pluggade lite fysik men d spårade ur rätt fort
såg en underbar film på kvällen, Hidalgo, hästar och Viggo Mortensen, kan d bli bättre?!
finns iaf vissa som delar min killsmak


skolan har hittills vart  trevlig.
Maggan är den knasigaste lärare jag stött på, men helt underbar. biologin känns som en lekstuga och samhällen har aldrig vart intressantare. det sistnämnda kan ju ett samband med en viss lk3, som lyckades bli ännu snyggare under lovet......snygga strumpor har han oxå :P

enda molnet på himlen just nu e väl fysikprovet, som jag verkligen borde plugga till nu....men vafan, först var jag tvungen att fixa min outfit till studentfesten imorrn å sen äta semla å sen läsa tidningen, allmänbildning lixom å sen var jag faktiskt tvungen att blogga, faktiskt!

känns iaf som om jag inte bryr mig om muppen längre, vilket e skönt! finns ju snyggare muskler på närmare håll, hehe. fast nu har jag ju lovat bort dom...hmmm...men va gör man inte för polarna, de går lixom före allt.....men vi skulle ju inte bli seriösa, wtf?!

det hjälper inte hur fort du springer, till slut hinner verkligheten ifatt dej, d e bara å hoppas på att d inte gör alltför ont........

nä, sova nu kanske, måste ju orka festa imorrn, å skriva prov kanske....
känner mig j'vligt sugen på att festa, va ett bra tag sen...å var ju tvungen att skippa förra ggn för körkortet, fast d va d ju lätt värt, men ändå.....

Klart slut och simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback