Ännu mer PA =)

upp vid halv nio och käkade frukost och hoppade i mjukisbrallorna.
skjutsade Jakob till skolan och hämtade upp Amanda.

efter att ha lämnat kamerorna på estet satte vi igång att skriva om viktväktarna. gick riktigt bra,
lite problem med internet, inte ens datakillarna kunde fixa d, iofs hade vi ju kunnat byta data, man vafan d va ju mysigt i hörnet....

efter lunchpausen fortsatte vi å blev klara å började med Nutrilett :) gick bra d me, förutom lite jordbuggar =P l
ämnade skolan vid fem då vi åkte ner till stan å inhandlade present till Alex, blev riktigt bra gåva, om jag får säga d sj( å d får jag ju =P)

skjutsade hem Amanda sen åkte jag hem, orkade inte rida, klockan var så mkt och jag var trött och hungrig så att jag  höll på att spy, mamma tyckte dessutom d va bra att jag inte red, d blåste ju så mkt.
åt mat å sen tog jag en nap på sängen innan jag satte igång med pluggandet, känner mig dock inte speciellt aktiv,

en rätt trevlig dag på det hela taget =D
ska sova nu, d behövs!

 Tjingeling =)

tur att jag inte e seriös, hade vart seriöst arg isf =/

"det man inte vet lider man inte av"  =P

tror inte du skulle bli arg iaf , hihi =)

Kommentarer
Postat av: amäända

presenten blir asnice :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback