1 månad med körkort :D:D:D:D:D:D:D:D:D

var nästan pigg imorse när ja skjutsa brorsan till skolan...
inga större missöden...ok, ja körde in i trottoarkanten, men vafan :P

hade en kul pratstund med min andra bror sen;

Jag -  "Var är febertermometern?"
Han - "Aggjlfhgljf" (gick inte å höra vad han sa)
Jag - "Men, asså, var e febertermometern?, Vet du eller?"
Han - "HÄR! Ja sa ju d!" (Samtidigt sträcker han ut sin tomma hand mot mej)
Jag - "Öhh, okej?!"
Han - "Men jag drömde ju d....
haha, kul att ngn mer än jag har skumma drömmar XD

käkade fil med blåbärskräm sen å såg E.T.
verkligen mysig film, fattar inte hur jag kunnat missa den...

började städa rummet sen å duschade
spelade lite Backpacker 3 med brorsan, sög på kemifrågorna...ooops :$

lunch sen, en viktväktarlasagne, inget bantningsförsök, d va d eller mikropizza som fanns i frysen, orka laga mat;)
å en semla, mums
kikade på en B-film med Colin Firth, han va ju inte alls snygg...gjorde inget alls d blev PA-snack istället, skulle ju faktiskt ha jobbat hela dan ida ju, blir sönda ist...
kändes bra, då...

städade klart mitt rum, d va ruskigt jobbigt, men nu e sängen ren :D
softade fram till maten, riktig mat :)
mamma kom hem å lagade köttfärssås å spaghetti
hade även med sej 400 gram schweizisk choklad, 3 mentos rör (leka med cola ngn? ;P), en tysk tidning å en tågtidtabell från Zürich, helgen e räddad :P

suttit framför datan sen, Pa å jobbansökningar, sen blir d ju lite tjuvlyssnat oxå, går inte att motstå
hmmm....sinnesförvirring
msn blir d självklart oxå....å ja, d kanske e dags å tag i skiten å skaffa sig ett nytt liv....skillnaden behöver ju inte va stor ....
tom jag börjar inse....

ska va hemma imorrn me, bli ordentligt frisk, kan ju ändå inte va me på idrotten och diskuterar nog inte så bra på engelskan, ont i halsen (sen att jag inte förberett mig ngt alls e faktiskt oxå sjukdomens fel)  svenskan ska vi läsa texter (å ja har inte pallat å skriva ngn, imorrn?) å då e d bara biologin kvar, så tyvärr(?!), d blir ledigt imorrn :P

Nä, kanske sova nu......snart iaf

Sikta mot stjärnorna! / Cecilia
vi mot världen, för fan!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback