03.14 - pidagen =P

eventuell överskrift : Padagen
jobbade nämligen Pa som små illrar ida =)

började runt 10, när jag väl lyckats släpa mej dit asså , klockan rann iväg som vanligt.....

lite incidenter när Amanda å Elin skulle införskaffa lunch, läs de
här så förstår du....=P funderar på att öva lite parkering , hehe
jag hade ju varit duktig å lagat en pastasallad, Beach 07 å pank e en riktigt bra kombination ibland =/
dock lyckades ja inte motstå wienerbrödet, men man kan inte lyckas me allt

när Amanda blev hämtad av sin mor åkte jag ut till stallet
inte så farligt lerig häst ida, najs =)

 fick sällskap med Nina....försökte komma underfund med ett av livets stora mysterier, tydligen blir man inte klokare på den fronten med åren.....komplicerat ämne de där =/
aja, d e väl bara å köra å tuta å se hur d går, om inte annat blir d ngt att garva åt när man blir gammal =P

hem å käkade, lät bli pannkakan, blev dock en chokladbit,men den va liten, ja lovar (A)
har pluggat lite biologi, men e trött så jag kan spy...dessa vårkänslor får mej att tro att jag inte behöver sova, men d behöver jag ju =(
 så mkt att göra, så lite tid.....utbrändhet lär ju snart bli en folksjukdom :/

nä, sova nu!!

pussar  =)

aldrig fullständigt,
alltid ngt som saknas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback