-Va tycks? :P -Me like ! :D

jaha, ny vecka igen. var väl en helt ok dag, samhälle, engelska å fysik, sen spelning.
bara d att jag typ e sjuk. får se hur d blir skolan imorrn asså.
skulle ju behöva åka in å betala kryssningen iaf. sen kan d ju vara bra att va me på dissikeringen, inte vad jag längtar efter, men ska jag ha MVG så antar jag att jag måste göra ngt för d:/
skulle ju skjutsa mamma oxå, så ja d blir nog förmiddan iaf, men jag pallar nog inte fysiken, vem gör d ?!
 å d blir nog ingen ridning :'(

hemma har jag försökt plugga lite, går inte så bra när man typ feberyrar å sen e d en massa annat....^^
trodde James Joyce-texten skulle bli jättelätt, fan man ska inte skjuta upp saker till sista dan.....får helt enkelt skriva den imorrn...d va ju faktiskt tisda ju

ett stort minus me att ha datan vid telefonen i köket, ens mamma kan stå bakom en när man skriver bus på msn...hoppas hon inte såg....

har inte så mkt mer att skriva....Krya på mej! å hoppas ja inte smittat ner er!

Jo, just d, farmor e på sjukhus, har tydligen haft vinterkräksjukan å ramlat på toan, stackars, stackars henne! var som tur var ingen fara, men man blir ju lite orolig, hon fyller liksom 89 i maj....

kramkalas!!

allid detta tvivel,
å i detta fall helt jävla onödigt, vet ju precis hur d är.....
blir så trött på mig sj när jag leker amatörpsykolog, jag e kass!!!!

Dagens uppmaning: sluta analysera allting!!!

Kommentarer
Postat av: amäända

fan, disikering.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback