vad är en bal på slottet, om inte.....alldeles, alldeles underbar :D

efter att ha lämnat tillbaks måsen och kikat in hos syo, var det dansträning som gällde
Maria å jag fick inte dansa med varann utan jag fick dansa med Jansson och Tommy,
men det gick ganska så bra det oxå ;)
vart rejält varmt iaf, svettade ner min studentmössa :/

åt lite mat innan jag hängde på Maria och Matilda till v-ås
där inhandlade jag: en bh, tre boxertrosor, en kjol, örhängen+halsband till balen och halsband till avslutningen=)
åkte hem och kollade på Eragon, tyvärr var jag så trött att jag halvsov och missade de bästa scenerna :/
sen fick jag damp på typ på hela min familj och var därför inte svårövertalad när Lollo bjöd på rundvandring
var trevligt att vara där och snacka lite skit, drog dock hem ganska tidigt, vid halv tolv, och sov



fredagen började med brännboll, helt ok
sen va de engelska med filmvisning, hann även med skåpstädning innan lunch
åkte ner till stan för att fixa balväska, men gav upp de ganska snabbt
hjälpte Amanda hitta bh istället, fick oxå proffshjälp att hitta foundation =)
åkte hem å läste KalleAnkapocket innan jag for iväg till stallet
ut och lufsade i skogen

efter maten var det hårfärgning som gällde, kanske inte det smartaste att göra dan innan balen...resultatet blev turligt nog bra
Maria kom, vi övade på att dansa och kollade på Skönheten och Odjuret för att få inspiration ;)
sussade sött, drömde dock en läskig dröm om att jag missade balen :/



upp halv 8 för att vara hor frisören 9
två timmar senare såg jag ut som en total främling ;)
åkte hem å sminkade mej och tvingade i mig lite mat innan jag åkte iväg till Ekolsund

posade för lite bilder innan d var dags för ingång
den blev inte helt lyckad, tvetydiga budskap om man säger så
jättekul att se alla olika klänningar, var verkligen jättefina!!
märktes inte direkt att jag var nykter, ramlade och raglade som bara den,
inte van att gå i långklänning och högklackat :P
var iaf jättekul att dansa


finaste paret på balen!!


Matilda, Maria och jag drog vidare till Joar, körde bil dit,
och ja, jag var nykter XD
dansade järnet därinne, var väldigt mkt folk
finns som sagt, alltid minst en snygging där =)
sen att vi aldrig kommer att prata är en helt annan sak ;P
körde hem till Maria och sov där



vaknade vid 12 , efter en dusch drog vi till enögla och köpte godis
sen blev det brunch på donken =D
efter att ha varit i drömparken, på Supermarket ich hämtat upp min klänning hos Maria fortsatte vi hem till mig
vattnade hästen på vägen
läste KalleAnka och kikade på Jurassic Park 2
när Maria åkt hem åt jag rabarberpaj och åkte iväg till hästen
tog en skogstur i skymningen, mysigt , inga hysteriska utbrott :D

Sovmorron imorrn, underbart!! :D

12 dagar då jag INTE får göra en massa trevliga saker :/
fast det är iofs verkligen värt det!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback