Nörden berättar....

Söndag
Lyckades städa klart rummet efter många om och men.
Hann även med att rida och ha ett trevligt telefonsamtal innan jag somnade.



Måndag
Vaknade på riktigt vid elva och käkade frukost. Degade lite tills Amanda ringde.
 Skjutsade in Jakob och sen fixade jag och gumman massa grejor på stan.
Träffade Matilda och käkade lunch/middag med henne på Mat och kakugnen. Mysigt, mysigt.
Var hem till Amanda en sväng innan jag hämtade upp Jakob och åkte hem.
Softade i hammocken och började städa lådorna.
Åkte hem till Kim och åt kakor och drack te medans vi kollade på tv.
Innan vi somnade blev det Flightplan oxå, helt ok film.




Tisdag

Sega som bara den på att gå upp, men vid halv ett  åkte jag iaf hem.
Städade klart lådorna och fixade lite allmänt.
 Åt alldeles för mkt middag så jag var tvungen att ligga på sängen och vila.
Kim ringde vid 8 (!) och var hemma så efter att ha duschat och matat pållen åkte jag dit.
Kollade på Morden i Midsummer först.
Sen fixade vi glass med jordgubbar, chokladssås och valnötter och såg The Rock.
En riktig killfilm tydligen, men den var jättebra



Onsdag
Nästan ännu segare på att gå upp idag.
Kim fick en trevlig inbjudan som jag nog också tänker haka på....;P
Käkade massa frukost innan jag var till banken och Dialect.
Kom hem och läste lite bok och nördade mig framför datan
Har även tjurat mig mot hela min familj typ och skyllt min trasiga hörlurar på brorsorna.
Värsta i-landsproblemet, men vafan jag är ju bortskämd ju...

Trascha Kims säng ikväll ...=)


Pusskram


Säkert - "Vi kommer dö samtidigt"

Dansade brevid dig
Ville gå hem vid fyra
Men jag stannade till sju
Utan att våga säga mer än hej
Du är rätt ung
Jag är äldre än du
Men du röker så jag skulle säga att vi är plus minus noll

Vi kommer att dö samtidigt, du och jag
Vi kommer att dö samtidigt, du och jag
Vi kommer att dö, dö

En hund jag kände dog för en vecka sen
Och några dagar senare dog hans hundkamrat
Dom kände varandra fanns ingen poäng att leva utan en bästa vän
Jag förstod det inte då men nu vet jag vem det kommer bli

Vi kommer dö?

Andas, jag kan inte andas
För det låter så pinsamt kvavt där jag står brevid dig.
För trött för att dölja, det måste vara uppenbart
åh Kom inte närmre, åh snälla kom närmre
Snälla kom närmre, snälla kom närmre, kom närmre...

Vi dansade i samma takt
Likadana hjärnor som redan tänkt på allting när någonting hänt
gjort om allt till ironi för något som känslor men slippa
vara smart i kväll.

Vi kommer dö?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback