Inte långt kvar till studenten

I måndags (igår) blev jag väckt(!) halv 12 av Maria,
kanske inte låter så tidigt men eftersom jag gått och lagt mig strax efter 5 kändes det väldigt tidigt
klev iaf upp vid 12 och fixade lite
Maria kom och vi åt frukost och började kolla på Starwars episod VI
sen spelade jag flöjt och tankade bilen innan jag hämtade upp Jakob på vägen hem

efter lite korv och pastasallad cyklade jag iväg till stallet och red på ridbanan
det gick väl sådär, hon sprang iväg och bråkade ett tag, men sedan lugnade hon ner sig
käkade och duschade innan jag packade väskan och cyklade(visst är jag duktig?!) till Maria
kollade på film med henne och Matida, Cursed, en underhållande rysare
var rätt kul faktiskt, men tillräkligt läskig för att jag skulle känna mig tvungen att sova skavfötters med Maria ;P



vaknade vid 9 och åt lite frukost innan vi åkte ner till skolan och hämtade våra balcds
sen åkte vi till Barkaby Outlet och kikade lite
jag hittade en grön klänning, 3 par boxertrosor och 3 par leggings
åt lunch på Donken och prövade Grilled chicken, den var helt ok

åkte hem till Maria och hämtade cykeln,
traskade hem till Matilda och hämtade Marias cyjkel för att fortsätta ut till mej
det var varmt, men vi tog oss hem till slut
tog en promenad och kikade till hästen, dog typ av värmeslag innan vi kom hem igen

när det blev lite svalare åkte jag till hästen och Maria hem
gick bra att rida, tog en långtur, tog ett jättesprång över ett träd :D
sen var det hem och äta lite och datanörda sig lite.

Pröva att sova innan 5 inatt :/ :P
Natti natti

längtar.....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback