Första veckan på lovet =D

Tisdag
Klev upp vid 9 för att skjutsa Andy till skolan.
Det gick inte så jättebra, jag var på väg till Westerlundska istället jag ;P.
Åt frukost och kollade klart på Starwars Episode 6, den var väl sådär, allmänt överskattade filmer, men hårtussarna var söta :)
Sen vart det inte så mycket gjort, underhöll Maria lite på jobbet. Skulle iväg till stallet men det blev både data och bokläsning innan. Kom iväg till slut och hann lagom borsta av pållen innan Maria kom.
Ridturen gick bra, Maria satt kvar och Prudy var snäll. Åkte hem och duschade och åt innan jag cyklade till Alexandra. Där fikade vi med Maria och snackade lite skit. Kollade på Simpsons och Family Guy. Efter det var det dags för hemcykling. Blev prat i telefonen då =)



Onsdag
Gick upp tidigt för att få skjuts av pappa till bussen. Hamnade i Örsa utan att dö på vägen. Kim och jag kollade på Wedding Craschers, skitskön film, coh lyssnade på GT =) När den seriösa människan skulle jobba åkte jag till Enköping och tråkade tills bussen hem kom. Käkade lite nyponsoppa innan jag gick å la mej för en 4 timmars tupplur. Var ut och red sen. Trevligt , trevligt :) Blev intre så mycket mer gjort efter det.



Torsdag
Klev upp ganska så tidigt denna dag också, brorsorna hade avslutning. Frös typ ihjäl, men annars var det helt okej, såg iofs inte ett skit eftersom jag är så kort :P Var på ÖB och köpte ett cykellås och lite annat skit. Sen käkade vi på Stattshörnan, var grymt gott, en helt annan sak än nyponsoppa ;P Lekte med Jakob i skolparken sedan, slutade med att han var spyfärdig, men det var faktiskt han som ville gunga (A). Fikade bakelse när jag kom hem och sen blev det tupplur. Var och hälsade på morfar och mormor innan maten och ridningen. Efter ridandetåkte jag hem till Kim och traschade hans säng =)



Fredag
Åt frukost och sen åkte jag hem någon gång vid 2och red pållen. Det gick bra.
Fixade lite hemma och kände för att döda en viss köksmästare :P
 Åkte i alla fall hem till Kim typ mitt i natten. Fick träffa föräldrarna och äta räkmacka =)



Lördag

Jobbdag =/
Klev upp vid 10 i 6 och svischade iväg till Dhl. Gick ganska så bra att jobba. Var dock en smula segt....
Efteråt åkte jag och Amanda till Maria och lagade vääärsta lunchen ;;D Strandade på Marias studsmatta ett tag, skönt som bara den =P Åkte med Maria till hundarna och tog hand om dem, fortsatte hem till mej och fikade lite. Packade om väskan och tog Systrar i jeans-filmen. Inhandlade godis på Enögla och hyrde Säg att du älskar mej och Björnbröder 2. Sen var det filmkväll =D Fast det blev en hel del tårar och arga utbrott :/ Första filmen var hemsk =(. Sov sött sedan i alla fall.



Söndag
Tog en regnpromenad och lämnade tillbaks filmerna och köpte frukost. Det var mysigt :) Kolllade på Skönheten och Odjuret 2, Julspecial medan vi åt frukost. Åkte hem och red pållen i regnet, fats det regnade i och för sig inte speciellt mycket :P. Vid 8 kom Kim och hämtade mej och så åkte vi hem till Nenne och kollade film med henne och Anders. Blev Hon är min och De omutbara, välsigt seriösa filmer båda två, men det var trevligt ändå :) Fick kra hem, vi överlevde =D Sov sött i min säng sedan.



Måndag

Blev väckt av Jakob som bankade på dörren vid 10. Körde in honom till stan och sen hälsade vi på Kims frisör :S :P Blev bjuden på lunch på Maja, jättegod mat och hyfsat sällskap ;) Köpte skor till Prudy och sen blev jag hemskjutsad. Återstår att se vad som händer resten av dagen .....



Oh oh oh
She's following me
Oh oh oh
She's out of her tree
Oh oh oh
She's off of her rocker
I want to marry my stalker

Jag vill INTE marry my stalker!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback