För jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra =D

Torsdag
dagen började med att jag skjutsade in Jakob till halv tio
sen va jag till skolan å hämtade projektarbetsrapporten
innan jag åkte hem å städade rummet efter mammas tjat
vid 2 var d dags att klä skrindan me klassen å fixa lakanen
blev riktigt bra men d var tokvarmt medan vi höll på
när d var nästan klart rymde jag för att fixa starksaft
hämtade upp Amanda på Donken å höll inte på att komma därifrån för bilen var jättetjurig,
ringde mamma å grinade å sen funkade d :D
åkte hem till Amanda å kollade hotell i Turkiet, hade lite ångest inför morrondagen, ville inte ta studenten just då
åkte till slut iaf å matade hästen på vägen
vankade runt som en osalig ande ett tag innan  mamma tvingade mej att gå å lägga mig :/



Fredag
klev upp kvart över fem(!)
fixade iordning mej och åt gröt innan jag åkte till Werner
där serverades det champagne, jordgubbar och smörgåsar :)
skrev i varandras mössor, jag fick en del "intressanta" kommentarer :P

vid 9 var d dags för fotografering, jag fick sitta längst fram *stolt*
sen taggade vi till i skolparken innan kyrkan, där d förövrigt var rätt segt :/
åt lunch med lärarna på Naturtorget sen, var trevligt och så men jag var rastlös som bara den, det enda jag ville var att åka skrinda =D

dock uppstod en del problem när vi skulle iväg, först dog elverket och sen hade vi ingen Mp3, som tur var löste sig båda problemen å vi kunde åka runt på stan och skrika =D=D
det var jättekul, jag skrek som en galning, vagnen gungade jättemkt och det var cirka 100 grader varmt ;D
var tyvärr tvungna att åka tebax  efter en timme :( 
då var det dags att traska till skolparken för den "riktiga" mösspåtagnignen, fortsatte att skrika började dock göra en aning ont i halsen :/

träffade en del släktingar å fick saker att hänga runt halsen :)
efter en hel del letande hittade jag och Amanda Maria och bilen så att vi kunde åka runt på stan ett tag till
hade gett upp skrikandet å tutade mest

kom hem å vilade fötterna, släkten kom och gav mej jättefina presenter =D
var jättegott att äta mat!!
åkte med Johanna in, men klant som jag är glömde jag båpde körkort och legg, tog betalkortet ist
Jimmy och Helena kunde som tur var ta med det in till stan och rädda mej :)

blev fjortisfull med en massa andra studenter i Klosterparken, verkligen skitkul!!
Matilda och jag sjöng verkligen underbart vackert ;P
när myggen nästintill hade dödat mej drog vi in på Joar
där var det ganska kul, tappade bort folket hela tiden bara :/
på slutet blev det jättekul som tur var :)

hamnade på efterfest med Hr-folk :S men det var faktiskt riktigt kul :P
slutade med att jag och Maria sov hos Pierre, vilket Kim och Linus också gjorde



Lördag
drog hem till Maria vid 9 :S
käkade lite frukost innan jag slocknade i hennes säng
efter lunch drog vi hem till mej och åt tårta rfrån gårdagen
efter det sov vi i min säng
efter maten blev det film, History of violence och Mitt superex
var helt ok filmer båda två
=)
sov sött sen, var trött!!



Söndag
efter att ha vart vakna typ 2 timmar kom vi iväg till Koffsan
trevligt att slippa cykla iaf :P
en smula kallt i vattnet, men det var skönt iaf
Maria åkte hem vid halv 3, men jag och Jakob stannade kvar ett tag till
somnade i hammocken när jag väl kom hem
efter att ha hetsätit lite och hoppat in i duschen susade jag in till bion
kikade på Pirates of the Caribbean - At the world's end med Maria och Jonas
den var bra, fast slutet var lite skumt...
blev Donken med Maria sen, åt McFlurry Cornetto jordgubb, den var god :)
matade hästen på vägen hem
=)
faktiskt skönt att sova själv i sin stora säng ibland ;)



Måndag
skulle va snäll och skjutsa in Andy, men han var sjuk
åkte in iaf och hämtade mina betyg
sen satt jag och snackade skit i Klosterparken typ 3 timmar
 =)

väl hemma käkade jag och tog en promenad till hästen
åkte in till stan å spelade, det gick bra, trots att jag inte övat :/
gick till optikern sen,blev ett par vanliga nya och ett par solglasögon
sen lånade jag böcker på bibblan innan jag åkte hem
städade undan lite studentpresenter och tvättade mössan
sen blev det datan, är man en datanörd så är man ;)
sova snart, kanske prata telefon också =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback