Uppdatering inför helgen & en liten tillbakablick

Hände inte speciellt mycket på jobbet i onsdags, var som vanligt.
 Var i alla fall toktrött när jag kom hem och orkade inte göra något annat än att ligga på sängen fram tills att det blev mat. Hann dessutom nästan svälta ihjäl för pappa var så seg på att grilla hamburgarna som vi satt ute i regent och åt, svensk sommar :S ;P

Pratade i telefon med Maria och fick bland annat veta att vissa (nämner inga namn) glömmer bort att ringa till mej :O Det blir stryk nästa gång vi ses, bara så att du vet!  Haha, jättehårt ;P
 
Åkte iväg till hästen och red på ridbanan. Det gick väl sådär, men på slutet fick vi till det. Blev en ganska så lång avskrittningstur i skogen, men det var mysigt.

Hade lagom gjort iordning mitt kvällsfika när sötisen ringde.
Blev att jag var vaken alldeles för länge, som vanligt, men det är det värt!



Var ganska så jättetrött när jag vaknade igår morse (torsdag).
Tröstade mej med att jag skulle få sova i bilen. Blev inte alls mycket surfande under dagen.
Jag fixade med kuverten och så läste jag faktiskt bok.

Kändes ungefär som en evighet innan klockan blev 17 trots att jag tog en promenad ner till Kista centrum. Passade på att köpa tyg och tråd till min gycklardräkt då, mörkblått tyg och ljuslila tråd.

Åkte i alla fall hem till slut, grejen var bara den att vi skulle hämta upp Jakob på vägen, vilket tog 20 (!) minuter.
Sen var jag in till Matilda en snabbis med tyget och tog några mått och så.
Trevligt att prata med henne, blir inte av så mycket när vi jobbar :/

Var jättehungrig när vi kom hem. Hjälpte till med maten *stolt* smaksatte en sås och skalade potatis.
 Vid åtta var det ÄNTLIGEN mat, jättegott! 

Fixade matlåda och annat smått och gott innan jag cyklade iväg tills stallet.
Blev en barbackatur, jag var så trött att jag höll på att somna på hästryggen.
Tur att Prudy var så gullig <3
Hittade en glass i frysen när jag kom hem och sen slocknade jag i sängen.

Blev väckt någon gång mitt i natten, enligt mig :P av sötisen.
Pratade lite, eller rättare sagt, jag beklagade mej om hur hemskt det varit på jobbet.
Ibland är jag lite självupptagen, jag vet :/



Gick lite lättare att kliva upp idag, fredag liksom.
Idag har jag bara vikt några papper och stoppat i kuvert.
Hade nämligen inte så mycket tid över eftersom jag har suttit och läst ALLA mina gamla blogginlägg. 
Att jag började med det berodde mest på att jag tänkte publicera det inlägg som jag skrev för precis ett år sedan. Fast det visade sig att jag inte skrivit något eftersom vi var på semester då, men när jag väl upptäckte det var jag redan fast i läsningen........

Och jag måste säga att det verkligen var med blandade känslor som jag läste. 
Det var ungefär som att återuppleva ett år på en dag :P
 Vissa saker var komiska, vissa rätt så rejält tråkiga och andra så patetiska att jag nästan skäms.
Sen var det ju vissa grejer som var alla dom där sakerna på samma gång.

Jag tror och hoppas att jag har blivit något mognare än jag var när jag började skriva den här bloggen.
Seriöst, en del av de äldre inläggen är ingenting annat än fjortisylande för att få uppmärksamhet.
 Och mina "syftningar", som skulle föreställa så hemliga, ska vi inte tala om, en del är så skumma att jag knappt fattar vad jag pratar om :S
Sådana ska jag förhoppningsvis slippa ett bra tag framöver....hoppas jag <3

Nu slutar jag om en typ tio minuter =D
Då ska jag åka hem och äta och sen ska jag åka hem till sötisen och sova där inatt =D

Tjingeling

skum syftning ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback