Totally lost

Skitskumt, hela dagen igår gick jag runt och trodde att det var måndag :S
Kanske var för att jag träffade sötisen och slapp min ganska så vanliga måndgsångest,
fick lite ovanlig tisdagsångest istället ;/
Som tur var det inte någon allvarligare åkomma.

Å så idag har jag tänkt att det är torsdag hela dagen och att det är fredag imorrn :S
Kanske är så för att jag verkligen ser framemot helgen.....

Då ska jag INTE jobba =D
utan jag ska sova, rida pållen och träffa sötis =D=D=D=D=D
Hörde något om filmkväll och äta på Åkanten, låter mysigt värre =)

Idag har det varit helt ok på jobbet, relativt många samtal.
Inga från USA dock, de firar ju sin nationaldag idag. 
Sen har jag roat mej med att lösa ett sudoko och nästan 3 korsord.
Har även halkat in på en del bloggar, ingen i stil med Bikten, trevligt nog ;P

Ska åka hem om 45 minuter typ, blir väl sova i bilen som vanligt, kan seriöst inte hålla mig vaken :S :P
Hemma ska jag väl käka lite middag och sen träffa pållen. Blir nog bra det....

Tjolahopp =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback